2009年10月18日日曜日

Happy birthday dear Ms. Miya!



10/16(金) Miya×Momo presents "美学のぉと vol.3" 、今回はMiyaさんの誕生日ライブ。本当におめでとう!!この1年がMiyaさんにとってより一層、素晴らしい年でありますよう心から祈っています!!みなさんの祝福の空気に満ちている場で演奏できてとてもうれしかったです。本当にMiyaさんはみんなに愛されているなー、と感じました。 素晴しい。

写真はケーキ&演奏後の写真です。このケーキ、ごぼうショコラ、でごぼうの味がちゃんとする、その上すごく美味しい!という優れもの。私も頂いて大満足でした。

来てくださった方々、本当にありがとうございました。次回はちょっと先で4月の予定です。また近くなりましたら、予定を載せますので、どうぞお楽しみに!!

Thank you for coming to "Bigaku-note vol.3 -Autumn color, moon sound-" on last Friday at coffe bigaku, Gakugei Daigaku.
It was Ms. Miya's birthday gig!! I wish her coming year will be rich and happy one for her. Happy birthday!!!

The cake, the photo above, was called 'burdock root chocola", chocolate cake with burdock. I was surprised the burdock taset blended into the chocolate cake very well. Nice:)

Next "Bigaku-note" will be on April, 2010. I'll write more about it later.