2010年4月14日水曜日

ありがとうございました!

いろいろ挑戦だった武満徹さんの曲中心のライブ、聴きに来てくださった皆様ありがとうございました。素晴らしいメンバーの方々にもこころから感謝です。やってみて、アレンジなど、いろいろもっとよくなるかな、こうしたらいいかな、という所がはっきりしたので、もう一度まっさらになって見直してみたいと思います。そして、もう一度是非やりたい!!次もあるかもしれませんので、皆様お楽しみに!!
Thank you so much for coming to our concert featuring Mr. Takemitsu's songs sang by wonderful soprano singer, Ms. Masumi Yoshikawa. I was talked about the arranging with Mr. Yoshino, and I thougt there were the spaces for fix and they could be better.
I really would like to do the concert like this again.