2010年7月4日日曜日

カツ丼/katsu-don




昨日は歌の高島みほさんとイベントで演奏。みほちゃん、素晴らしかった。大盛り上がり。私は慣れぬエレピでしたが、みほさんに助けられて楽しく演奏できました。歌の伴奏は楽しいけれど、難しい。精進せねばと思いました。なせか、Ella Fitzgeraldさんの伴奏のときのTommy Flanaganさんを思い出した。ビデオで見たけれど、すごくかみ合っていた。
写真はカツ丼ナイトだったので、カツ丼。美味しかった!!みほさんとお友達。髪を切った私です。
I was played with a singer, Ms. Miho Takashima at the event called "katsu-don jazzy night". Ms. Takashima's powerful song made everyone smile and big smile. Wow!! I was happy to play with her even accompany for singer is one of my weak point that I should practice more.
The photos are katsu-don, Ms. Takashima and her friends and me after hair cutting.