2010年8月21日土曜日

ぺこちゃん


でいいのだったかしら?新宿にありました。大分、日が暮れるのが早くなったような気がする。
A character of Japanese candy maker in Shinjuku....
昨日はアレンジの初演を聴いていろいろ考えてしまった。必要な事だけ書いてあって、弾き終わった後に達成感というか、弾ききった感というか、がある譜面だったかな?と。
再考の余地はある。弾いてくださった演奏者の方々、聴いてくださった方々、ありがとうございました。
I was thinking about my arrangement that the guitar trio leaded by Mr. Michishita played last night. It can be better, I believe, I mean about writing. Anyway, I appreciate the players and the audiences at Klavier. Thanks a lot.