2011年2月2日水曜日

分析/analysis

昨日はエアジンでトロンボーンの松本治さんと演奏でした。後半、ピアノの坂本さんやギターの寺屋さんが遊びにきてくれて、楽しく演奏しました。リハが終わった後、松本さんに自分の曲を分析してもらい、納得。。。すごく勉強になりました。ずっと学んでいくというのは凄いことだ。いろいろ考えるとこのあったライブでした。ありがとうございました。
I played with Mr. Matsumoto last night at Airegin. After the rehearsal, Mr. Mastumoto analyze my songs. I respect his deep and wide knowledge about music and the attitude about learning the things.