2020年7月29日水曜日

thanks!

書くのがおそくなってしまいましたが、7/17、府中メルドルでのスペシャルゲストにトランペットの佐藤秀徳さんをお迎えしたmomo piano solo+(plus)、お足元の悪い中来てくださった皆様、そして様々な場所からオンライン配信を視聴してくださった皆様、本当にありがとうございました。いろんな小さなトラブルはあったのですが、皆様の音楽に向けてくださる暖かい眼差しと、秀徳さんの確かで静かなのだけれど自由にどこまでも駆けてゆく素晴らしい音、スタッフの方々の熱意に支えられて楽しく演奏することができました。心から感謝しています。ピアニストの北村真紀さんが遊びに来てくださって一曲ご一緒しました。楽しかったです。ありがとうございました。
Thank you for coming for merdre, Fuchu on 17th on this month, also thank you very much for seeing online live vie youtube from various places. I appreciated a lot for your kind supports. It was great fun to play with am amazing trumpet play, Mr. Shutoku Sato. His clear and quiet sound brought me somewhere I've never seen. The owner of merdre said to me, we should not stop the art!, and it encouraged me a lot. Ms. Maki Kitamura, who often played with Mr Sato before covid-19 spread out, came to the concert, and we played Stevie Wonder's Isn't she lovely:) Thanks a lot for joining.