2017年7月7日金曜日

人とのつながり

昨日も暑かった!湿度の高い、日本の夏、な気候でしたが、森のテラスは木がいっぱいなのでちょっと涼しい。でも昨日の雨によばれて蚊がけっこういました。まあ、夏だから!

育休(?)中の元生徒(子育て同士でもある!)がご家族できてくださったり、林光さんのコンサートのご縁の方が来てくださったり、親しい友人もひょっこり立ち寄った方もいて、生きてることで生まれる人のつながりを感じました。お互い知らない人同士が笑いあってるのを見るのも嬉しい。暑い中来てくださってありがとうございました。

次回は20(木)です。

自由に鳴るキーと鳴らないキーがある。ハーモニーが制限されるのは嫌だなあ。毎日ちょっとづつ前進できたら。

お菓子を頂いた。娘がパクついてました。ありがたやー。

It was very hot day yesterday. Hot and humid, typical "Japanese summer". However, there are many trees around Mori-No-Terrace and they blocked the strong sunshine somehow. So inside the room was cooler than other place even without air conditioner.

I was so glad to see my old friends, with her partner and cute kids, person who I met before and wanted talk more, my close friend and completely new people for me together in one place. I felt that it is very fortunate to have those meetings in my life. Thank you for coming.

About playing, I'm still struggling a lot. step by step to be better than before. It takes long time...

Yoko-Cyan, my friend, brought some sweets for us. Thanks a lot!