2017年7月9日日曜日


誕生日でした。41歳。心が凪いでいました。ひたすら。おこがましいけれど、何か大きなものに祝福されて、突然もらったプレゼントみたいでした。人がいっぱいの水遊び場にいても、突然起きた娘が泣き叫んでもずっと静かな凪。普段はもっとずっと怒りっぽいので、あまりの空っぽ、ゼロっぷりにオヤ〜っと自分がびっくりしました。元気でいてくれる娘がそれだけですごい贈り物。ありがとう。お父さんお母さん、産んでくれてありがとう。いろんな方からメッセージいただきました。心からありがとうございます。

Tom Piersonさんのピアノを聴きに行って(素晴らしかった!)、OrchestraのCDを購入。頭の中、どうなっているんだろう。自由で強靭。

It was my 41st birthday. I was so calm, extremely calm... I was in very noisy and crowded waterpark but I felt it was so quiet. My daughter suddenly cried and cried and cried, and hit my arms with all her might, but my heart was like a lake in the deep woods. Soon quiet. I think that was gift from somewhere that beyond my world. I really enjoyed and was so grateful for this amazing day.
Thank you for mom and dad for giving birth of me. Thank you for my daughter for being so "Genki". Many of my friends sent messages. I appreciate for them from bottom of my heart. Thank you so much.

I went to listen Mr. Tom Pierson's piano solo. It was amazing...! Free and so strong.