2009年10月30日金曜日

guitar quartet!!


今日、桐朋学園芸術大学のギター科の発表会を聴きに行ってきました。普段あまり聴かないギターカルテット、そして若いクラシックギタリストの皆さんの熱気がかんじられてすごくたのしかったです。夏にギターカルテットのために書いた"Kind of Red"の初演も聴いてきました。初めて書いたギターカルテット。いろいろ改善の余地はあったけれど、楽しく聴けました。演奏してくださった桐朋のギター科の皆様、そして曲をかくきっかけをくださった佐藤先生、ありがとうございました。頑張ろう!!
I went to listen the concert of classical guitar ensemble of Toho music university. Usually, I don't have chance to listen classical guitar so much, and I felt the power, love and passion for the music from the young students, so I enjoyed the concert a lot. They played my piece for the guitar quartet, called "kind of red" as premier. There are some places for improvement but I enjoyed it pretty much. I appreciate the members of the ensemble and Mr. Norio Sato who gave the opportunity for writing the song. Thanks a lot.