2014年6月16日月曜日

diary

今日はお休みだったけれど、ずっと継続しているお家探しの日。ピアノ持っているとなかなかないのです。根気強く探すしかないかな。ペットとセットになっている事の多い楽器可物件、よく考えると不思議に接点ないのにな。今日は練習もアレンジも進まず。こんな日もあるさ。
I went to the real estate agent to look for the house to move. I have a piano, and it's kind of difficult to find the place or the landlord to allow to have it. I hope I can find good one near the future..
So I didn't do my arrangement today at all, but it's life, I have some more time till end of this month. We'll see...