2014年6月21日土曜日

diary

昨日は月例の森のテラスでのソロピアノでした。久しぶりにお会いする方、初めての方。いい風も吹いていて、和やかな場になりました。みんなでお話をしていたらいつもより演奏が短くなってしまった。気をつけよう。昨日はオリジナルも演奏しました。足を運んで下さったお客様ありがとうございました。次回は7/18(金)です。
It was my monthly solo piano concert at Sengawa yesterday. Mori-no-terrace is a very comfortable place surrounded by trees and it made us very relaxed. So we talked a lot even we met first time. It was fun but I didn't play as much as usual....I should be careful. Anyhow I definitely was so grateful for them to come to listen.  Next solo concert will be on Fri., 18th, July.